07 Aralık 2015

Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın..

"Geçmişe ihtiyacım yok diye düşünüyordum.Geçmişin bana ihtiyaç duyabileceği aklıma gelmemişti"

Dünkü yazımda bahsetmiş olduğum kitap..yazarın anlatımına aşık olduğum kitap..
Jonathan Safran Foer...kesinlikle okuduğum en unutulmaz en sarsıcı en olağanüstü kitaptı...ve üstelik bu kitap onu okumam için hiç sabırsızlanmadan aylarca kitaplığımda bekledi...Çünkü filmini izlemiştim... ve süprizinin kaçtığını düşünmüştüm...ama çok mu çok yanılmışım...
bir yazar nasıl bu kadar büyük beyinli bir karakter (Oscar) yaratabilir ki...kitapta neler yok ki...
sahibine ulaşamamış mektuplar..
bir anahtar..binlerce kilit..ve bir kilit ugruna çıkılan minik yolculuklar.o minik yolculuklarda tanışılan koca yürekli insanlar...
kitaptaki muhteşem fotoğraflar...
bir babanın yatarken oğluna okuduğu masallar...
özlem...

inanılmaz sözler..sözcükler..
ve bir söz ki beni derinden etkileyen..

"Sorun ne peki sence?"
"Çok fazla hissediyorum..Sorun bu."

okuyun derim..demem hatta ısrar ederim..kesinlikle pişman olmayacaksınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...