16 Aralık 2015

TED DEKKER ... YEŞİL...SİYAH..KIRMIZI..BEYAZ..

2015 bitmeden kitaplığımda okunmamış kitap bırakmamak adına bir söz vermiştim kendime ve kitap sponsorum olan eşime :))...

ve yıl bitmeden Ted Dekker ile tanışmaya karar verdim..

Çember serisi...

kitap ile ilgili hiçbir fikrim yok... bildiğim tek şey serinin  son çıkan kitabı olan Yeşil'in ilk veya son olarak okunabileceği...

ve ısrarlarla ve tavsiyelerle birlikte Siyah ile Çember serisine başlıyorum...Bu kitabı uzakta ama dostluğu ile yanıbaşımda olan arkadaşım Gülden ile beraber başlıyoruz okumaya.. 

Okuyan varsa yorumları bekliyorum :)



12 yorum:

  1. Son kitabı son oku madem... Her ne kdr çember bir seri olsa da, hepsi birbirine bağlansa da, sanırım siyahtı ilk çıkan, onunla başlamanı öneririm. Yoksa isimler gerçekten karışır ve sürükleyiciliği azalır.

    Biliyorsundur 2 farklı zaman var kitapta.
    Güzel bir kitaptır, keyif alacağını düşünüyorum ama 2.zaman bana göre çok yavaştı :)

    Yine de keyifle okuduğum bir seri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık yok elime alamadim kitabi... üç haftadir hastaliklar yolculuklar geri donüs yine hastalıklar... ne zaman biter hic fikrim yok... :(

      Sil
    2. Senin de işin zor ye iç gez toz ;)))
      Hehe.. Şaka tabi!
      Geçmiş olsun arkadaşım!! Hastalık olmasın okumama sebebin!
      Gezme tozma olsun, dostlar sevdiklerin olsun...
      Ben de Kafes'te azcık ilerledim :)

      Sil
    3. dAğInIk bıraktım... kitapta bende birbirimize ısınamadık.. biraz zaman lazım...sanırım.. :)

      Sil
    4. Dağınık! tutturdu hayalimdeki dünya diye, nedir ne değildir bi aydınlatın lütfennnn :)))))

      Sil
    5. Hehe ;D Kitapçım daha okumadı Fenom :) ben ve Figenin Mutfağı okuduk ;))) ben kitaptan bir bölüm bulursam paylaşayım seninle ;) Harika bir yer diyim! Yeşillik, mavilik, neşe, kahkaha...

      Sil
  2. ilk defa gördüm seriyi ama çok şirin görünüyor renkleri falan :) yorumunu merakla bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merakla yorumumu bekliyorum Bi Poset Kitap :) ilk kitabin daha başlarındayim...

      Sil
  3. Fantastik tür sevenler için ufuk açıcı bir kitap ;) Özellikle sürekli vampir,kurtadam ve melekler ile ilgili okuyanlar için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani bir kitap vardi Jasper Kent On İki... ayni o kitapla aramdaki iliskiyi bu kitapta yaşıyorum bin kere aldim ve geri biraktim son haftalarda hiç almadim..bugun tekrar başlayacaktım..ama sanirim erken yaticam...Yarin umarim tekrar baslayip bitiricem ilk kitabi.. Siyah'ı...

      Sil
  4. Bende de Siyah ve Yeşil var ama hangisinden başlayacağıma karar veremediğim için köşede duruyor :D Sıfırıncı kitap nedir Kitapçı Annem, değil mi? :D Doğru düzgün dördüncü falan deselermiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak cnm, sanırım Siyah'tı (yeşil renkli), kitap kahramanın şehirde koşuşturmasıyla başlayacak... Tanımadığı Biri tarafından kovalanacak... Hangisiyse onla başla sana tavsiyemdir :) çember olsa da en anlaşılır başlangıç bu dediğim.
      Sormak istersen yaz bana :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...